Nu Skin je mezinárodní integrovaná beauty a wellness společnost, která lidem pomáhá vypadat, cítit se a žít co nejlépe díky produktům, které v sobě spojují to nejlepší z vědy, technologií a přírody, včetně oceňované řady systémů kosmetických zařízení..

 ~3 700  ZAMĚSTNANCŮ
~50 ZEMÍ
+977 000  ZÁKAZNÍKŮ


 

Náš příběh

Ze skromných začátků v roce 1984 v USA ve státu Utah se Nu Skin rozrostla v jednu z největších společností zabývajících se přímým prodejem na světě. Za tu dobu jsme neztratili základní hodnoty, na kterých byla společnost založena. Po více než 30 let nás duch inovací a touha zlepšovat životy pohánějí do stále větších výšin a přitahují tisíce stejně smýšlejících lidí, kteří se připojují se k našemu týmu.
 

Začíná to vědou

 

Inovace a spolupráce vždy stály a stojí v centru všeho, co děláme. Můžete to vidět na kvalitě našich produktů i způsobu, jakým spolupracujeme: přední vědci, nové průkopnické technologie a partnerství s vědeckými institucemi. Překonáváme nepřekonatelné a měníme svět kolem nás, přinášíme jeden úžasný produkt za druhým a zapojujeme úžasné lidi.

 

+75 INTERNÍCH VĚDCŮ

 2 VÝZKUMNÁ CENTRA

Inovace

 

Nu Skin Science Innovation

V Nu Skin nevěříme, že je dobré stát na místě. Potřeby našich zákazníků se neustále mění, a tak se mění i naše produkty péče o pleť a pro wellness, aby tyto potřeby splnily.

Bez víry v inovace bychom nebyli tam, kde jsme dnes, a neexistuje lepší příklad než naše věda ageLOC. Tento revoluční anti-agingový výzkum a použité technologie vedly k vytvoření některých z našich nejoblíbenějších produktů a zařízení a navždy změnily toto odvětví.

Odlišnost ageLOC

 

Věda ageLOC, skrytá v našich zařízeních a kosmetických výrobcích, je výsledkem vývoje, na kterém Nu Skin spolupracuje s předními vědci. Je to revoluční přístup, který ovlivňuje, jak vypadáme, když stárneme.


Globální prodej ageLOC od roku 2008 

Stárnutí dělá starosti nám všem

 

Nu Skin ageing concerns

Postupem času mnohým z nás dělá stárnutí víc starostí než kdy dřív.

 

Chápeme, že náš způsob života má vliv na to, jak vypadáme, když stárneme, a víme, že viditelné známky stárnutí se mohou týkat i nás. Proto využíváme naši vědu ageLOC k vytváření produktů, které jsou navržené speciálně tak, aby se na viditelné známky stárnutí zaměřily přímo u zdroje, což vám dává trochu větší kontrolu nad tím, jak vypadáte, když stárnete.

Proč stárneme?

 

Nu Skin Why do we age

Nu Skin při hledání odpovědi posouvá anti-ageingovou vědu na další úroveň tím, že se zabývá zkoumáním profilu exprese lidských genů.

 

Ve spolupráci s předními světovými výzkumníky, kteří se zabývají anti-ageingem, identifikovali vědci společnosti Nu Skin některé skupiny genů, které jsou odpovědné za viditelné známky stárnutí. Jsou to super znaky související s věkem (nebo supermarkery ar, jak jim říkáme). Naše exkluzivní věda ageLOC se zaměřuje na tyto hlavní zdroje stárnutí a vyvíjí produkty, díky kterým se můžete cítit a vypadat mladší.

Jak tato věda funguje

 

Nu Skin ageLOC Science

Tento jedinečný a patentovaný přístup ke stárnutí je založen na identifikaci klíčové skupiny genů, tzv. super znaků, které souvisí s věkem a které společnost Nu Skin nazývá „supermarkery ar“.

 

Určení těchto genů je jen prvním krokem – dále je důležité chápat, jak jejich aktivita může ovlivnit profil exprese genů a ve výsledku mladistvý vzhled pleti. Navrácení tohoto profilu do rovnováhy je citlivý proces. Tyto pochody nemůžeme jen tak zapínat či vypínat – jde spíše o to, abychom některé znaky potlačili a jiné podpořili. Věda ageLOC společnosti Nu Skin tuto rovnováhu obnovuje, a vytváří tak nové možnosti, jak podpořit mladistvě vypadající pleť.

Rychlé info -30% Nejprodávanější
Nuskin NAPCA Moisture Mist 250 ml

Nuskin NAPCA Moisture Mist 250 ml

Počet hvězdiček je 5 z 5
Skladem
353 Kč 503 Kč
Pokud máte v parných dnech chuť na osvěžující záplavu hydratace, připravte se na splnění této touhy. S přírodními ingrediencemi, které…